Aralık 19, 2010

Muhallebili Milföy

Bir ara markette uzunlamasına milföy hamurları görmüştüm. Bu tatlıyı da o hamurları kullanarak yapmıştım. Şimdi gittiğim bütün marketlere bakıyorum aynısından bulayım diye ama nafile. Hep milföy hamurları küçük kareler halinde. Bu durumda milföyleri birbirine ekleyerek yapabileceğiz artık bu tatlıyı.
Ölçüler tamamen sizin tepsinizin ebatına bağlı. Oda ısısında yumuşamış milföyleri birbirine ekleyerek tepsinin tabanına seriyoruz. Kabarmasın diye üzerini çatalla deliyoruz. Sonra sevdiğimiz bir muhallebiyi yapıp soğutuyoruz ve milföyün üzerine döküyoruz. En son olarak tekrar milföyleri birleştirerek muhallebinin üzerine seriyoruz. Ben kabarsın diye çatalla delmemiştim. Üzeri kızarana kadar pişirip soğutuyoruz. Servis yapmadan önce üzerine pudra şekeri döküyoruz.

Hiç yorum yok: